Onze klant Xnet Duitsland had met spoed een flyer en een visitekaartje nodig. Zij wilden hun bedrijf en hun nieuwste software SiMon introduceren tijdens komende meetings en beurzen. SiMon is een slim softwareprogramma wat bijdraagt aan duurzaam energie gebruik. Het was dus voor Xnet belangrijk dat het geen waar SiMon voor staat duidelijk en overzichtelijk gecommuniceerd werd.
Wij hebben daarop samen met Elise en Chantal van Bonte Raaf een infographic en het imago voor SiMon de robot ontworpen. De infographic hebben we laten drukken op klaprozen groeipapier. Klaprozen zijn de favoriete bloemen van de in Tirol geboren CEO van xNet, Thomas Kerner. Het logo van SiMon als een houten tag was the cherry on the pie. Het eindresultaat is een combinatie geworden van een visitekaartje wat tevens direct ook een flyer is. De flyer geeft aan de hand van de infographic exact weer wat het doel van SiMon is en op welke gebieden de software is in te zetten en dichtgevouwen dient het als een visitekaartje.
Xnet is heel enthousiast met het eindresultaat en kan niet wachten zijn nieuwe handout uit te delen aan potentiële klanten en partners. We zijn ook heel trots om met jullie te mogen delen dat Brandstof010 gevraagd is zorg te dragen voor het ontwikkelen van de nieuwe branding strategie, het creëren van een nieuw logo, huisstijl en website van Xnet en SiMon.
Review van Thomas Kerner, CEO xNet GmbH
“Wir hatten eigentlich die Idee, gemeinsam in Ruhe ein Konzept für unser Produkt SiMon zu erarbeiten. Dringende Kundenanfragen, haben uns dann jedoch dazu gezwungen, in sehr kurzer Zeit eine neue Richtung einzuschlagen. Saskia und ihr Team haben uns hier sofort unterstützt und eine sehr gelungene und vor allem spezielle Visitenkarte gezaubert. Die Wirkung und der Erfolg den wir damit erzielen konnten war beeindruckend.” – Thomas Kerner, CEO xNet GmbH