1 van de leuke dingen van ons vak is het bezoeken van vakbeurzen op zoek naar leuke gadgets en andere artikelen die we kunnen inzetten als branding/marketing producten in de branding strategie en campagnes van onze klanten.
Afgelopen Mei was het de beurt aan Promz.live. Elke PromZ.live is uniek, voorafgaande jaren gehouden in de Jaarbeurs Utrecht en Rotterdam Ahoy. Dit jaar voor het eerst gehouden in hartje Amsterdam, in de Kromhouthal. Samen met de dames van Bonte Raaf maakten wij er een dagje uit van om ons te laten inspireren en informeren.
Als brandmarketeer en communicatieprofessionals willen wij maximale conversie realiseren met onze campagne en of actie. Onderscheidende premiums, relatiegeschenken en give-aways helpen concepten tastbaar te maken en kracht bij te zetten. Promz.live is 1 van de beurzen waar de top van Nederland hun producten presenteert.
Het blijft fantastisch te zien hoe bedrijven zichzelf op creatieve wijze presenteren op dit soort beurzen. Sommige namen genoegen met een flyer terwijl andere all the way gingen.
Royal Delft stond bijvoorbeeld met hun nieuwste product de Proud Mary. Om dit product te promoten liep er een Proud Mary van vlees en bloed rond die Royal Delft en het nieuwe product promote. Daarnaast kon je ook een echte Delfts Blauwe Proud Mary winnen door met haar op de foto te gaan en Royal Delft in je foto taggen op je social media.
Het was een heerlijke dag met mooie inspirerende gesprekken met leveranciers en fabrikanten. We werden verrast met mooie nieuwe gadgets en producten waar ik als concept creator erg gelukkig van wordt. Met een volle auto met producten en een hoofd vol nieuwe ideeën gingen wij weer terug naar kantoor.
Klik hier voor een volledige impressie van Promz.live 2019